FAQ
Meest gestelde vragen
Waar is Myfashionjewels te koop?
Onze MYFASHIONJEWELS sieraden zijn exclusief verkrijgbaar op www.myfashionjewels.nl. Af en toe zullen onze sieraden op pop-up locaties of beurzen te koop zijn. Dit wordt aangekondigd via onze sociale media kanalen.
Kan ik advies krijgen over de sieraden?
Heb je een vraag, opmerking of wil je graag advies? Neem gerust contact met ons op via info@myfashionjewels of onze chat functie op de site. Onze klantenservice staat voor je klaar, dus aarzel niet! We’d love to help!
Van welk materiaal zijn de sieraden gemaakt?
Wij hebben sieraden in ons assortiment van gold plated, silver 925, (premium) stainless steel, koper en zink. Bijna al onze sieraden zijn gemaakt van stainless steel, ook wel roestvrij staal genoemd. Dit houdt in dat de sieraden niet kunnen roesten mocht het in aanraking komen met water, parfum etc. Niet alle sieraden zijn van roestvrijstaal gemaakt, dus lees altijd de productbeschrijving goed door! Meer info? Lees HIER.
Hoe worden de sieraden verpakt?
De sieraden worden geleverd in Myfashionjewels sieraden zip-zakje waarin je de sieraden kunt bewaren als je ze niet draagt. Wij verkopen ook sieraden doosjes voor €2,95 die je bij je bestelling kan aanschaffen. Verder worden ze verzonden in een verzend envelop of brievenbus doosje.
Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendoptie voor Nederland is €3,95. Deze verzendoptie is zonder Track&Trace. Voor €4,95 wordt het pakketje met een Track&Trace verzonden. Vanaf €75 is de verzending in Nederland gratis. Wil je meer weten over verzending en leveringen buiten Nederland? Bekijk hier.
Hoelang duurt het voordat ik mijn pakketje in huis heb?
Als je vóór 15:00 een bestelling plaatst, wordt jouw pakketje dezelfde dag nog gereed gemaakt voor verzending! Wij proberen alle bestellingen binnen 1-3 werkdagen af te geven aan de postdienst. Het hangt per land af hoe lang de levertijd is. Er wordt op zondag en maandag geen post bezorgd, houd hier ook rekening mee. Wil je meer weten over leveringstijden per land? Klik hier.
Ik heb mijn bestelling defect/incompleet ontvangen, wat moet ik doen?
Je kunt altijd onze klantenservice op de site een berichtje sturen als je je bestelling defect/incompleet hebt ontvangen. Doe dit binnen 5 dagen na ontvangst van je pakketje. Je kunt gemakkelijk contact met ons opnemen via info@myfashionjewels.nl of via ons contactformulier.
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar kan ik deze indienen?
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling. Wij horen natuurlijk graag hoe we onze service kunnen verbeteren! Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@myfashionjewels.nl.
Kan ik mijn pakketje retourneren?
Ja dat kan zeker! Je kunt je pakketje eenvoudig retourneren. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Sale artikelen, gift cards, mystery boxen, oorbellen en custom producten kunnen NIET geretourneerd worden. Klik hier om te lezen hoe je je pakketje moet retourneren.
Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?
Nadat Myfashionjewels jouw pakket heeft ontvangen, zal je een bevestigingsmail ontvangen. Vervolgens zul je binnen 10 werkdagen jouw aankoopbedrag teruggestort krijgen op dezelfde wijze waarop je hebt betaald.